AC przez Internet

Współcześnie jesteśmy bardzo mocno związani z bankowością elektroniczną i Internetem, a obecna epoka upływa pod szyldem mobilności. Nie inaczej jest w przypadku kupna polis.

Coraz częściej decydujemy się na zakup autocasco czy nawet OC przez Internet.   Wielu klientów uważa ten sposób zwany „direct” za skuteczniejszy, szybszy i bezpieczniejszy.

Możliwość wybrania najlepszej oferty spośród propozycji różnych ubezpieczycieli, brak konieczności umawiania się z agentem, a przede wszystkim możliwość przejrzenia w spokojudokumentów, które przecież stanowią rdzeń i sens umowy autocasco decyduje, że zakupy internetowe zaczynają również dotyczyć usług tego typu. Tego typu sposób nie jest tylko szybszy i bezpieczniejszy, przez wielu klientów uważany jest również za o wiele tańszy.

Możliwe że cześć kwoty, którą płacimy w ubezpieczeniu pochłania praca agenta, który w „tradycyjnym” modelu kupna ubezpieczenia po prostu uczestniczył. Kupując przez Internet, możemy spodziewać się, że natrafimy na ofertę specjalną, która w istocie taka jest – ubezpieczyciel musi w końcu wyróżnić się na tle innych w gąszczu rozbudowanej i silnej konkurencji, proponować będzie więc zniżki, a konkurencja ma miejsce najczęściej w przestrzeni wirtualnej.

  Z drugiej strony możliwość podjęcia takiej decyzji przez Internet może być dla wielu ludzi bardzo zgubna. Decyzje tak istotne, które dotyczą często niemałych sum powinny być podejmowane świadomie, a nie pod wpływem emocji.

Wielu zakupom w Internecie towarzyszy pewnego rodzaju szaleństwo promocyjne, dlatego należy zwracać szczególną uwagę na ofertę autocasco, a nie tylko jego cenę.